wilmieslife

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

Tävling i Helsingborg

Av wilma johansson - 3 november 2013 21:10

Hej!
Idag körde pappa mig till Andreagården vid 11. När jag kom dit pratade jag lite med Vilma innan Chloe kom efter att ha ridit.
Vi fixade lite innan vi åkte på tävling.
Jacqueline va super! Och jag och Chloe va 2 vilsna hästskötare typ;)
Men de va kul!!
När vi va klara åkte vi hem igen och fixa. Jag och Chloe skulle åka och hämta halm med traktorn i mörkret utan lampor. Många nära-döden-upplevelser men vi fixa de, haha!!
Bara någon minut efter de kom pappa. Och nu är jag hemma hos mamma igen och har ätit tacos, duschat och tittat på solsidan. Och nu ska jag sova och deppa över att skolan börjar imorgon...
Ha de bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av wilma johansson - 11 januari 2014 11:39

Idag vaknade jag av att de pratades utanför min dörr, vilket jag avskyr. Sover någon ska de respekteras och folk kan hålla dig på en annan våning av huset. Inatt har jag då sovit hos pappa. Så nu tänkte jag cykla hem till mamma för att hämta ridklä...

Av wilma johansson - 5 november 2013 20:10

Hej! Igår red jag Joker. De gick bra! Och idag red jag Frans. Väldigt pigg med de gick bra ändå! När jag va tillbaka i stallet borstade jag Joker och han stog hur fint som helst:) kul!! Nu är jag hemma och har duschat och ska snart sätta mig ...

Av wilma johansson - 3 november 2013 00:54

Hej! Idag körde pappa mig till stallet så jag kunde fixa och greja. Och efter de åkte jag och Jessica till Chloe. Bara några minuter senare åkte jag, chloe, Jessica och Jacqueline till Bk och åt lunch. När vi kom tillbaks till Andreagården red ...

Av wilma johansson - 1 november 2013 00:04

Hej! Idag vaknade jag vid 10. Jag åt frukost och cyklade till stallet. Jag fixade med Frans och tog ut han på en tur. När jag va klar med han skrittade jag och Kajsa ut Detleffe. När vi va hemma på Hyllie igen satte vi in Detleffe och åkte hem. D...

Av wilma johansson - 1 november 2013 00:04

Hej! Idag vaknade jag vid 10. Jag åt frukost och cyklade till stallet. Jag fixade med Frans och tog ut han på en tur. När jag va klar med han skrittade jag och Kajsa ut Detleffe. När vi va hemma på Hyllie igen satte vi in Detleffe och åkte hem. D...

Presentation


Hej! Mitt namn är Wilma Johansson. Jag är 15 år och jobbar med tävlingshästar. Titta gärna in och lämna en kommentar:)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards